100217

Jag är pangtrött idag, ända sedan jag vaknade kl 9! Har god lust att slita upp täcket på sängen och gå och lägga mig igen. Antar att det var det sena passet på gymmet igår som sög musten ur mej, jag är egentligen en person som tränar mitt på dagen, före lunch då jag presterar som bäst. Men som sagt, variation är ordet! Satt även uppe inatt och kikade på film med älsk och D, innan jag fick krypa under täcket.
Ska ta mej ännu en kopp kaffe innan jag ens orkar ta mej ut genom ytterdörren med Wiggo.

I eftermiddag blir det ett stepup -pass igen, härligt! Hoppas bara jag piggnat på tills dess, haha!;) Hoppas även att benet inte börjar krångla, efter smällen på spinningen i måndags. Det har ömmat till och från sedan dess.

http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.1731291!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0