2e februari

Hola banditos!
Nu sitter jag och tar igen mej efter gymmet, var där själv idag och trodde att det skulle bli pancake av alltihop. Har nämligen aldrig tränat alldeles själv på det viset, utan någon som pushar på mej så hade jag lika gärna kunnat ta med mej en bra bok, luta mej mot pilatesbollen och bara chilla;)
Men ikke! Döm av min förvåning när det gick pangbra! Är alldeles pirrig i kroppen så här efterhand över min prestation på både löpbandet och med axelträningen, yeh!(=
Det blev lite rygg också, nu när jag inte är på jobbet om dagarna utan mest på nätterna, så blir det ju inte så mycket tunga lyft vilket min rygg tackar för. Men den behöver ändå tränas.

Nu sitter jag med min smoothie och bara njuter av hur jävla bra jag är!;) Imorrn ska jag testa ett nytt, nyttigare, pannkaksrecept. Men tills dess så ska jag försöka hålla mej ifrån allt vad pannkaka heter! *Beroende*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0