Dansaerobics.

Yess, people! Jag har anmält mej till dansaerobics first time ever! Så ikväll ska vi se om det är något för mej, maybe not!;)
Men kul att testa på nya saker helt enkelt, jag älskar nya utmaningar och älskar pirret i magen!:)
Anyway.. Ska boka tvättid idag, behövs! En långprommis med Wiggobus, handla, gå till Försäkringskassan.. Ja, som vanligt är jag fullbokad trots min arbetslöshet, haha!=P Helt sjukt;)

På söndag ska hela min släkt på pappas sida käka på Thairestaurang i Uddevalla. Det har blivit lite av en tradition och jag gillart! Det är tyvärr inte så ofta man ser den sidan av släkten, synd men så är det=( Så dessa tillfällena är guldvärda!
Men ja, nu ska jag springa ner och boka tid för min tvätt, see ya!

http://saraimalmoe.blogg.se/images/2008/sofia3_1200217465_7108740.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0