frukost

Hola!
Herre Jesus vad trött jag är! Beror denna trötthet på dansaerobicen igår kväll, tro? Visserligen körde jag både styrka och kondition före passet började, så att jag är seg i kroppen idag tycker jag inte gör så mycket:)
Idag stekte jag äpplebitar till frukost, strödde över kanel och åt det ihop med MiniKeso.
Alla vet väl att kanel är bra för blodsockret? Vilket betyder att man kanske inte blir lika godissugen?;)
Och varför jag valde just MiniKeso är för att jag tycker att den helt enkelt är godast. Den blir inte så där rinnig, och smakar bättre än de andra;) Så en massa protein blev det imorse, yeh!
Detta plus en ostmacka och ett par koppar kaffe, mums på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0