100102

Tja folks!
Fy 17 vilken morgon! Vaknar av att J (bokstavligt talat) flyger ur sängen som en raket! Det var en kråka som hade börjat ta våra sopor som stod ute på verandan, dom jäklarna! Medan han slogs med fjäderfäna så konstaterar jag att jag har megaont i halsen och i munnen. Aften is back!
Jag kan i alla fall äta, le och prata som vanligt denna gången, men blir det värre så ringer jag till vårdcentralen.

Jag har suttit och kollat på filmer ifrån Wiggo och Julles "barndom". Ja, under morgonen så har jag haft lite nostalgikickar :)

Här är de båda lite över halvåret och vi ligger inne i TVsoffan och latar oss.


Här tränar vi på "Wiggos plats", även hä'r är han ca 6 månader.



Så lite bilder:)
Här är premiärturen med den nya selen! Säkerhetstestad i bil och rymningssäker, kostade mej skjortan!;)
IMG_1802.jpg UtomHus picture by wiggobus

7.jpg picture by wiggobus


Kommentarer
Postat av: malin

åh herre guuuud! Va sköna de är när de busar då <3

Min katt är inte så noga med hunden, men vi skaffa hunden senare.. ÄR de typ lika gamla??

2010-03-05 @ 13:58:06
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0