100104

Morning folks!
Eller.. Har ju varit vaken ett bra tag men ett morrn morrn är väl aldrig fel?(=
Hur som haver.. Idag ska jag vara duktig, och det duktiga har redan börjat! Jag har adressändrat, och tagit tag i arbetsförmedlingen här i Trollhättan. Har fått tag i deras adress, så nu gäller det bara att hitta dit.
Jag har fixat jobb åt mej själv på lördag natt, keampe!

Och fixat ett snyggt datum på bloggen;)

Snart ska jag och älsk gå och handla lite grann, mjölk och sådant livsnödvändigt.
Sedan blir det powerwalk med Wiggo och sedan gymmet. Eller först gymmet och sedan powerwalk..?
Jaja, i vilken ordning de än blir, så blir de av!(=

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hörru snyggo.. vad var det för hund du hade?

2010-01-04 @ 12:22:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0