100110

Blä, har ont i magen av chokladkakan jag åt inatt när jag jobbade=( God som få var den, men det blev kanske liteImage mycket att stoppa i sej 100g choklad själv på en enda natt, hmm.. Får minnas detta till nästa gång!
Jag har precis vaknat och ska ta det chill fram tills jag åker hem till Trollhättan, är megatrött så ska hälla i mej ett par koppar kaffe, äta, ut med Wiggo och sedan kanske jag känner mej piggare?
Saknar min J såå himla mycket! Det är när man är ifrån någon man älskar som man inser hur mycket denne person betyder för en. Är det inte så?

Idag är det inte så kallt heller, bara -12. Kanske ska man ut och jogga idag igen? Igår höll jag ju på att dö, men då var minusgraderna över 20.
Får se hur jag känner för detta sedan, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0