100119

Halli-Hallå!
Har precis vaknat, ska snart ut med W så han får göra sitt ute i det fria. Bäst så, höhö! På tal om soetnosen.. De nya örondropparna han fick av vetrinären sist vi var där är sååå inte populära!=S Stackars W tycker inte alls om dom, men han är jätteduktig och ligger helt stilla när han får dem som tur är.<3 Hoppas detta är över snart.

Dessutom, med detta inlägg så vill jag skryta över mina insatser på gymet igår, yeppyepp! Meningen var att träna ben och mage, vilket jag tycker är sjuukt tråkigt och helst försöker undvika, hm..;) Har inte tränat detta på ja.. i alla fall ett par veckor lalala(A)
Anyway.. Benen fick sej en rejäl omgång (vilket känns idag), men när det var dags för magens tur att bli sönderpressad så, precis som i ett trollslag, låg jag plötsligt och kämpade med bröstpressen!
Och det mest undrbaraste är; Jag klarade 12.5kilosarna alla 6 gånger!!! YEHH!!!! Visserligen fick J hjälpa mej de sista två, men enligt honom hjälpte han mest till med att hålla balansen och den sjätte gången hjälpte han dock till mer.. MEN ÄNDÅ!!!!!! Jag blir såå glad bara över att tänka på de, awh..(=

På tal om ketshup.. Jag har gett mej själv ett litet minilöfte om att fota mer bilder till bloggen, så igår gjorde jag slag i saken. Vi tar det i etapper.

1. Efter morgonens disk å bättrade jag på nagellacket. Behövs ganska ofta för det svarta, så byter nog färg idag.


2. Sedan fick jag nöjjet att se på när dessa softmuppar spelade onlinepoker.


3. Jag var sjukt trött på min vinterjacka igår, klädde mej med dubbla lager tröjjer och drog på mej mn vårjacka yeeh! Känndes helt underbart!
DSC02434.jpg picture by skosulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0