23 januari

Goddagens!
Hm, sitter i sängen och halvt om halvt ångrar att jag inte följde med älsk, R och D till affären. Jag kände mej seg efter promenaden med Wiggo och ville krypa ner i sängen för att få upp värmen i kroppen, vilket jag nu inte alls har lust med eftersom det är varmt och härligt som det är.
Men jaja, jag följer med nästa gång helt enkelt(=

Sitter och kollar igenom min nya låtlista på Spotify, som tillkom igår; "Maries låtar som är bra att spela när det är hemmafest, enligt katten och hunden." ..Ehm, tack R;)
Grabbarna grus hade förfest här hemma igår innan de drog iväg till krogen. Nästa helg ska jag också följa med, yeh!

Anyway.. Tog lite bilder igår som ni kanske vill se(=
Mobilbilder dock, eftersom min sladd till kameran is GONE!

Det var poker som gällde, här är en fokuserad Jerry och en lallande Richard.


Daniel, som seriöst trodde på seger. Men han hade inte räknat med en Marie i spelet!


Jag följde dem en bit på vägen, ett försök till en stillbild. Denna bilden är bra om man jämför med resten jag tog!


Dagens lunch! Fräshaste pizzan jag ätit! Pang god!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fy fan va ja saknar västkust pizzor :D

Får inte jag får inte du Mary :)

2010-01-24 @ 12:09:01
Postat av: Marie - Träning

Jocke -> västkustens pizzor e de bästa som finns!(= och jag får allt du inte får, moha!=P

2010-01-25 @ 11:28:35
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0