25 januari


http://th03.deviantart.net/fs71/300W/i/2009/360/3/7/Avatar_Na__vi_by_mrDExArts.jpgHola pirater!
Jag sitter med mitt fördömda kaffe, men gott är det(= Nu ska vi seee..  Nu vecka. Check! Jag och älsk avslutade sömdagen igår med bio, två biofilmer i rad, haha! Vi började med den romantiska filmen It´s Complicated. En bra film om kärlek och uppskattning. Om att livet faktiskt rusar iväg vare sej vi vill det eller inte.
Nästa film, Avatar. SJUKT bra!! De flesta har nog redan sett den, I guess, så det räcker väl med att skriva att det var en pangfilm(=

Nu ska jag snart hugga in i min frukost, sedan blir det en härlig prommis med Wiggobus. Hoppas han inte är lika busig idag som igår haha!=P Att gå fint var inte att tala om, lek och studs var det som gällde igår;)
Vi gick till slussområdet, och vatten får Wiggo att.. Ja, han flippar ur när han ser vatten, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0