...

http://www.ekohygien.se/files/ansikte_beskuren_liten.jpg

Tjena i snörstormen!
Ja, sjukt mycket snöar det, är såå trött på snön nu och struntar fullkomligt i att "det är perfa att sladda i", nu kan snön försvinna=(
Anyway, det är ju den där veckan nu.
Jag som får finnar så fort vädret ändras, så fort jag inte sover i min egen säng, när jag är i nya miljöer, när lingonveckan infaller.. Ni fattar.. så passar ju dom små jäklarna på nu=( 
Ända sedan jag började använda ansiktscremen ifrån Lumene, så har liksom inte finnar vart något problem. Och det känns såå underbart att slippa tänka på dem, när man annars får dom hela tiden titt som tätt.
Visst har serumet ifrån I.D också gjort sitt jobb, för mitt ansikte har ett mycket bättre lyster nu än förut. Jag använder den som fuktcreme, och älskar den!

Men nu, NU!! Kan aldrig säga det för mycket; Jag hatar mensfinnar=( Dock är de inte så synliga denna gången och relativt lätta att sminka över, men jag sminkar helst inte över finnarna eftersom det är vad de små jävlarna vill!! Sminket gör dem torra, vilket de älskar.. Så jag smörjer in mej flera gånger om dagen, vilket verkar funka för min del.
Jag har inte fått "nu bryter helvetet loss" -känslan denna gången. Känns bra(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0