30 januari

Jag offrar allting som jag har
Om du kunde stanna kvar
Och tro på mig♥

Ikväll är det Melissa Horn som gäller i Spotify. Inte en enda dag går utan att hennes röst fyller mina öron. En kvinna med en röst lika underbar som sommarmogna jordgubbar doppade i limegrädde, mm!
Tog och spolade av röda faran igår, bort med lite smuts och fram med lite röd färg, haha(=

[image-upload-69-755676.jpg]

Jag vet faktiskt inte vad nästa bil blir för min del, har ju funderat en hel del på det. I framtiden ska jag ju ha BMW X6 och en Mustang GT 05 eller 07, det är ju redan glasklart. Men fram tills dess då? Nya saaben hade ju inte vart fel?;) Dock blir det nog en bil i samma prisklass som min röda fara, så jag är sugen på BMW igen, men vet inte.. Får se(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0