Vinterpromenad

Åh, jag gillar Trollhättan mer och mer för varje dag(= En mysig stad som har en hel del att bjuda på, det är bara att gapa och svälja;)
Jag och Wiggo utforskar Th med våra promenader och vi har redan hittat en favoritrunda att gå! Den gick vi idag, och det var helt underbart! Vädret, temperaturen.. allt klaffade(=
..Men det var skönt att få komma in i värmen igen, och ta sej en kopp varm chok... Ne, kaffe(=

Uppgift 1, var att få liv i Wiggo på morgonen. Att få han ur sängen var knepigt, men efter mycket knuffande varvat med nospussar så kunde jag till slut bädda sängen (då hade klockan hunnit bli 11!). Under tiden parkerade sej en fortfarande lika sömnig W i soffan, awh!


Denna bilden tog jag på måfå vid kanalen, pga solen såg jag ingenting i telefonen! Av någon anledning så kutar W med ryggen här, ser ut som om han sitter och trycker på något;)


Pangväder!


Så här vrålsöt är Wiggo ur min synvinkel!


Isen är ganska lockande!




Här fick kopplet vara på, älven var alldeles för lockande!;)


Han var sugen på en stagedive ner i vattnet, haha!


Min soetnos<3

Kommentarer
Postat av: wiggobus

guuuuuu va fin han e

2010-01-26 @ 23:42:45
Postat av: Mikaela

Hej! Kikade in här via Allt om Hundar.

Är ni fortfarande sugna på lek & promenad ngn dag så hör av er.



Bilder på min Plutt finns på Vovve, mikaela&lillan.



Ha det gott!

2010-02-05 @ 21:50:57
Postat av: Mikaela

Btw så söööt han är!

2010-02-05 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0