20 juli

Egentligen skulle jag ha vart hemma hos mor min vid denna tidpunkten. Är jag det? Nej. Men det är faktiskt inte mitt fel, väntar på viktiga grejjer som skulle kommit på posten idag, men som visst kommer imorrn istället. Segt.

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/sony-ericsson-x10.jpg
Istället har jag fördrivit kvällen med att kolla upp ny mobil till mej själv, jag blir inte klok på den jag har nu och det förvånar mej inte om den haverar vilken dag som helst!
Är sugen på Xperia x10;an, snygg dessutom! Jag och J spekulerade lite; antingen en sådan eller en iPhone, men med tanke på att jag redan tråkat ut mej med J´s iPhone, så hade det vart nice med något nytt;)

Nu till viktigare saker! Jag har anmält mej till Musselloppet som äger rum i mina gamla hemtrakter; Lysekil! Eller, jag har ju inte bott i just Lysekil, men har tillbringat många partynätter, soliga dagar och mysiga stunder där.
Eftersom jag inte kunde delta i vare sej Strömstadmilen eller Kraftprovet nu i sommar, så tänker jag i alla fall inte gå miste om denna milen också!:thumbup:


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag har en xperia x10 mini :) Den är superbra, men batteritiden är dålig, det är nog det enda negativa... Det räcker faktiskt inte ens en hel dag, det säcker ihop framåt kvällen. Batteriet är nog väldigt litet eftersom det går att ladda upp på någon timme högst! Tråkigt att det inte går att byta ut heller :(

2010-07-21 @ 08:45:24
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag skulle rekommendera dig att inte skaffa Iphone. Alla har det och du blir så bunden till itunes och apple. En android telefon som htc legend är är det jag anvädner och tycker den är skitkul. Batteritiden är faktiskt bra jämfört med vad som finns på telefonen. Håller ungefär en och en halv dag och går att byta =) X10an är ju inte en riktig android telefon utan bara halvt.. eftersom den fortfarande anvädner sig utav Sony Ericssons plattform (det systemet i telefonen är uppbyggt). Men kort sagt, kolla på en htc legend eller desire =) Långt utlägg =P

2010-07-21 @ 09:35:27
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Appar funkar på exaktsamma sätt som iphone med undantaget att dom är gratis ;) Jag tycer att en android är mycket roligare för att man itne blir låst till apple och itunes, mer fri liksom. Du kan bygga menyerna själv och ändra bakgrund och designa telefonen efter vad du behöver. Jag använder en kanonbra app för all träning som finns! Synkar med gps och visar hur fort du springer, hur ångt, tid och även en karta på vart du sprungit. Och givetvis kalorier! Kanon!

2010-07-21 @ 21:54:40
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0