Halvmarathon.

Internet har vart totalknas under hela fredagen, kom inte ens in på facebook och då mår jag inte bra! ..tänk att man kan vara så beroende över något så obetydligt;)
Mina armar och bröst känns efter gårdagens gympass, helt underbart! Mina armar skakar fortfarande av ansträgning och brösten ömmar, har saknat denna känslan! Im back!

Jag surfade runt lite ikväll och såg till min förvåning att det fanns platser kvar till Sthlm halvmara den 11 september. Några av er som ska dit?
Jag är sugen som bara den, men med anm. avgiften och tur/retur -resa så går det på lite över 1000kr. Värt det? Absolut!:thumbup:
Har efterlyst resesällskap, men å andra sidan, hade inte det vart spännande att faktiskt dra iväg själv? Jag är en person som älskar sällskap, men uppskattar även självvald egentid :) Får se hur det blir, ett plus hade ju såklart vart om någon polare med samma intresse åkte med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0