19 juli

Nu, gott folk, nu ska vi göra något spektakulärt! What?! Nu drar jag till gymmet, har inte vart där på hm... 45 dagar? Har det gått så lång tid redan?! Nu blev jag fet.

Jag känner nämligen för att springa på löpbanden av någon anledning, jag rådissar utomhusjoggen idag och hissar flagg för gymmets svettiga och kvava luft, full med en massa inspirerande människor med svettiga ryggar och driv i blicken. Det är vad jag behöver idag!

Jag blev glad häromdan. Faktiskt. Min Elvine -jacka är återfunnen! Köpte den när jag gick i tvåan, alltså för 4 år sedan, hade den en sommar för att sedan tappa bort den. ..Nere i mammas förråd, visade det sej!;) SÅ bra!
ÅÅHH min jacka!:love: ..Till er som tycker jag ser sleten ut på bilden, vad hade ni vart dagen efter en kväll med en hel bag-in-box med vin?! Jag var glad att jag ens kunde andas den dagen.


Här är mina sketgrisar en dag bak på fjället, pappas hund Rex i bakgrunden, men han var för ren för att fotas närmre;)


Nu taggar vi gymmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0