100305

Åhhh GE MEJ KRAFFT!!! Hela min kropp är helt slut! Tidigare ikväll tog jag och hunden Wiggo oss ut på en kanonhärlig joggingrunda, aaahh! Det var huur länge sedan som helst jag joggade ute, och nu har jag gjort det två kvällar i rad!:thumbup:
Det är verkligen pangbra träning för benen att springa på is och snö, och det känns i benen hur de får ta i lite xtra för koordinationen för att inte trampa snett och halka.

Kan ju även erkänna att även gymmet gick bra i förmiddags också. Benpasset var mitt bästa på länge, bara det kan lysa upp de mörkaste dagar! :)
Haha, jag ler bara jag tänker på hur bra träningen gick överlag idag, fittefasiken va bra det känns inombords! :D


Innan gymmet


När jag kom hem blev det en jordgubbsmilkshake med kesella, mumma!


Eget bakat bröd med vitlökssmör (även det gjorde jag själv!!), ost, avokado och lite koriander, himmelsk!!

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Skönt att gymma

2010-03-06 @ 11:07:30
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0