15 mars

Morrn morrn!
Har precis smäckt i mej frukosten, mums! Har även fått i mej mina Omega 3-pillisar som är ofantligt stora! Nu gick det fakiskt upp för mej varför jag slutade med dem för ett tag sedan, de är kanonstora! Lätta att få i sig, de fassnar inte i halsen eler så, men lite läskigt när de är så stora:S Testa ett nytt märke nästa gång kanske där de inte är så stora, tips?

Idag blir det rygg och biceps på gymmet, ev. också kondition till kvällen. Går in mer detaljerat på det senare:thumbup: Biceps är för övrigt en av de muskelgrupper ja gått in för mer och mer nu det sista, hoppas det kommer ge bra resultat till beach ´10!:D

Nu ska jag försöka få i mej resten av protteshaken, sedan dush yeh!!

Såå sjukt snygg! Den ska jag ha till våren!!:D
650kr hos Nike

Shop Nike for shoes, clothing & gear at www.nikestore.com


Kommentarer
Postat av: Karin

haha DRÖMDE att jag köpte nya bars med extra omgega3 inatt.. vad försöker kroppen säga då?!:p

2010-03-15 @ 09:40:03
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0