Jag mot psyket

Yes, det blev en 5kilometare på löpbandet idag, mest på grund av att jag behövde slåss mot mej själv. Mot mitt eget psyke. Det är när jag känner som jag gjorde idag, när regnet piskade mot rutan och jag egentligen mest hade lust till att krypa ner i sängen igen, som min träning verkligen gör skillnad!
Jag är väldigt stolt över att jag inte gav upp då jag hade håll så gott som hela tiden jag sprang, ush jag är inte alls i form denna veckan! Hoppas nästa blir bättre.

Efter löpbandet var jag på mycket bättre humör, endorfinerna inom mej bubblade runt och jag var glad över att jag faktiskt åkte till gymmet:thumbup:


Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

2010-03-27 @ 17:19:54
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0