Mellis!

Sitter med min mellis, läser posten och ska precis ut med Wiggobus.
Jag testsmakade Yosa Skogsbär idag, och jag är heelt såld! En havreyoughurt ifrån Finland med massa nyttiga fibrer, som är kalasgod!
I skålen med Yosan hade jag krossat ner Bagarns Bästa Linfröknäcke, en kanongod kombo som man gör på tre sekunder.

bild

Till kvällen blir det styrkepass, ska köra tungt hela veckan med få repetioner, så J ska hjälpa mej som tur är!:thumbup:
Löpträningen ja, det blir mest intervallsträning denna veckan på löpbandet, men nästa vecka blir det mer distansträning och då kör vi järnet!:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmm, den såg god ut. Du, jag lade till dig under "bloggar jag läser" så att jag inte tappar bort dig, hoppas det va ok?! Annars så är det bara att säga till. /Sandra

2010-03-29 @ 14:19:19
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0