Morrn morrn!



Utanför Kongehuset i Oslo för ett par år sedan.

Idag blir det äääntligen träning igen, wohoo! Hoppade ju över träningen igår mest pga att jag har väldigt ont i mina vader, men å andra sidan struntade jag totalt i vad mjukstart innebar vad gällde löpningen förra veckan.
De gör fortfarande aningen ont, men ska inte springa idag utan det får bli lyfta skrot på gymmet:) Har faktiskt tänkt ta ett Bodypump -pass för att ge kroppen lite variation i träningen, behövs!

Nu blir det frulle! Ska se på How I met your mother under tiden, älskar den serien! Ganska snarlik min absoluta favoritserie, nämligen Vänner! Yeh!

Kommentarer
Postat av: albina

Jag gillar din backgraund! :D

2010-03-26 @ 15:21:30
URL: http://biinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0