Samlar vuxenpoäng

..Genom att ha russin på morgongröten!
Jag har lärt mej att tycka om russin. För bara några år sedan äcklades jag av det lilla svarta skrynkliga.. blä! Men now a days jag jag sitta och äta dom rätt ur paketen, mumma! Men, plockar fortfarande ur russinen ur lussebullen, där har dom inget att göra. Punkt.

Gjorde en sådan där dundertabbe igår när jag handlade. Jag har vart så sugen på sill de senaste dagana (är man västkustbo, så är man), så jag köpte mej en burk och tänkte att det blir kanon att ha 2-3 sillbitar till bl. annat frukosten, en massa nyttiga Omega-3!
Tog fram burken med vitlökssill nu på morgonen och var riktigt sugen på att känna sillen tillsammans med vitlöksröran den ligger i. Öhhhh, vänta.. vitlök? Helvete.
Att käka stark vitlökssås direkt på morgonen och andas ut det hela dagen? Jag vet att det finns såå många människor runt om mej som bokstavligt talat, hatar vitlöksdoften.
Så nu sitter jag här, ingen sill i magen och sugen som bara den!!
Men den som väntar på något gott.. Till kvällen, då jäklar ska jag lasta i mej vitlökssill!! ;)

Nu blir det frisören, höööres senare!
Byebye blonda hår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe hur får du russin till vuxenpoäng? Jag ÄLSKADE russin som liten.. hoppade nedanför skåpet där de fanns med armarna uppsträckta och ropade "usse usse usse" (trodde att det hette så) haha

2010-03-23 @ 10:13:07
URL: http://Karinolofsson.se
Postat av: simone

Så skönt, dags att bli mörk?

2010-03-23 @ 13:12:10
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0