Skillnader

Idag tog jag tummen ur roven och beställde tid för färgning av håret. Den senaste tiden har jag lagt alla pengar på träningen, men eftersom håret skriker hjälp så är det äntligen dags för lite hårvård, wohoo!!
Ringde först och beställde tid hos en ny frisör, som ligger närmare min lägenhet, men efter att ha frågat om pris så tackade jag för mej, hutlösa priser!!
Ringde då min gamla vanliga frisör, bra priser och duktiga frisörer. Lite längre bort bara. Slutet gott allt gott.

Gymmet blev tidsflyttat ganska rejält idag, det pirrar och hoppar i hela min kropp av iver att få komma iväg haha! Sitter med lite ärenden på datorn, snart kommer svärfar hit, lite fika, och efter det -äntliiggeeen- gymmet!

Nyvaken, på väg till gymmet för några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe tack :D men kan inte bestämma mig ;P

2010-03-19 @ 21:58:23
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Albina

Fin blogg du har, kolla in min och kommentera! :D

2010-03-19 @ 22:59:23
URL: http://biinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0