To be near you, to be free.

Aloha!
Träningen gick bra idag, riktigt bra! Var där i en timme eftersom jag inte vill vara där för länge åt gången, är rädd att börja tröttna då!
Hur som, tränade axlar den första halvtimmen och maxade 7,5kg på de sneda hantellyften, yeh!, sedan var det löpbandet som gällde. En härlig mjukstart efter helgens bravader, så att säga. Och med tanke på allt jag stoppade i mej i helgen så hade jag en massa energi att få ut, hah!=P
B a r a    a x l a r.. Hm, att jag inte även tog ben idag? Är detta ännu ett tecken på att blondiner har gåvan att koppla bort hjärnmaskinen?;)

På hemvägen stannade jag och köpte kvarg, kanske ska användas redan ikväll, hmm?
Nu ska jag ut med Wiggo och leka med honom i snön, lillskiten! Åhh, vad jag önskar bort all snö och slask nu! Bara traska runt på asfalten utan risk att hamna i en 1000 meter djup vattenpöl, eller halka på isen..
Äsh, ska inte klaga! En ska vara glad så länge man ens har väder :)

Har en slarvig fläta i utsläppt hår idag, keampe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0