Toppless

Yes folks, nu har jag även testat på att träna i BH, BYGEL-BH.
Orden var inte vackra som lämnade min mun när jag skulle dra på mej sportBH´n på gymmet förut och inse att den ligger kvar hemma.
Åka hem och hämta? Hinner inte. Skippa passet? Ääär du dum?
Lite knepig var det att köra RPM med BH, all svett stannade kvar i BH´n och kliade så jag höll på att bli galen! Boobsen dansade polka och hamnade snett och fyfaaaan vad jag inte tänker glömma sportBH´n igen!!

När passet var slut så tog jag till och med en bild på hur snett, fel och svettig en BH kan vara, haha!:P Bilden skulle läggas ut på bloggen, men kom fram till att ah.. kanske bäst att ha lite värdighet kvar. Spara lite till nödfall liksom:thumbup:
Nu blir det sängen, är pangtrött! Pews!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag köpte jeansen, men kanske att minnietröjan får flytta hem i ihelgen..hehe

2010-03-24 @ 22:20:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja^^ Din profilbild, är den tagen på The Studio?Kram

2010-03-25 @ 07:37:08
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0