14 mars

HallåHallåå!
Igår blev det som sagt melodifinal och även om min favorit (Jöback) inte vann så är Anna helt klart en värdig vinnare, jag tror vi kommer klara oss fint i Oslo i maj:)

Nu lämnar vi deeee... Idag blir det en timmes spinning nere på gymmet, tror nog att efter gårdagens godisfrossande så blir det en kämpig timma;)
Godisfrossande for real!! Det var ju inte bara en godispåse som jag åt upp liksom:|
När låren fått jobba så blir det ev. träning för både rumpa och vaderna, eller om jag fortsätter med axlarna? Det får tiden utvisa, helt enkelt!
Eftersom jag imorse fortfarande var mätt efter allt godis igår, så blev det bara en proteinshake, en kiwi, två O-mega 3 och såklart järntabletten. Ska få i mej något bättre senare, men min mage protesterar.

Här ligger jag och W, hos Rickard i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0