27 mar

Morrn!
Igår blev det löpbandet i dryga timmen, och sedan bodypump. Jag försöker ta så många grupp pass som möjligt eftersom motivationen inte är på topp. Men snart kommer den, visst?!
Idag gick jag upp i ottan för att få röra på benen innan frukost, men en snabb titt på vädret avgjorde saken; Får bli löpband även idag. Det spöregnar!

Föresten, bodypumpen igår var ett av mina bästa hittils! Bicepsen värkte, benen skakade efter halva passet och svetten rann. Helt underbart! ..Trots att vi bara var ca 10 pers på passet.

Btw, på måndag blir det ev. ett nytt försök till att ta sej till SportShopen. Jag fick hålla mej riktigt hårt i skinnet igår för att inte köpa kläder som jag ev. kan köpa billigare där. Sugen som tuusan på detta linnet, men hade faktisk behövt nya löpartights före. Prioritering, my friends! Prioritering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0