100308



Bloggen hamnar på is har jag märkt, men träningen går framåt! Fy 17 vad jag älskar träningen!(=
Allt handlar om att vilja. Att vilja se resultat, att låta sej själv tycka om träningen och vad det innebär; svettiga kläder, rufsigt hår, skrika ut sin ansträgning och lycka på gymmet när man verkligen pressar sej själv!
Visst, man är inte den sääxigaste på gymmet, speciellt inte jag, när klockan är 10 på morgonen och morgonruffsen fortfarande står åt alla håll, ögonen skriker efter att få blunda i tre minuter till och sporttoppen är något rörigt och halvsvettigt linne jag nappade åt mej i garderoben på vägen på hallen. Men det är man verkligen ger allt på gymmet!

Jag kommer i mina dieseljeans nu, jag behöver inte hålla inne magen, behöver ingen gummisnodd för att hålla igen knappen, inget sånt! Det är bara att dra på, knäppa och hänga ut magen och andas!:)
Att komma i dom byxorna var ett av mina slutmål, så kan ni tänka hur bra det känns?!

Jaja, denna morgonen ska jag ligga kvar i sängen lääänge! ..Som en liten belöning för allt slit:)
Helgen var underbar på alla sätt, men om jag är utvilad? Inte det minsta! Har ingen planerat idag, så sängen och jag kommer tillbringa förmiddagen ihop, keampe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar också träningen:) alltid gjort kommer alltid att göra:)

2010-03-08 @ 14:10:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0