19 november

Ojoj!! Energin flödar! Sitter med youtube, spotify och mixmeister för att få ihop ett pass, och kan inte säga annat än att det går över förväntan:) Vad för tema och passuplägg det blir, håller jag för mej själv, men roligt är det:thumbup:
Skulle däremot behövt en egen spinningcykel i lägenheten för att testa mer praktiskt än teoretiskt, men som tur är får jag låna spinningsalen på gymmet, går minst lika bra det!

På tisdag blir det att testa på Indoorwalking för oss instruktörer, jag har länge tänkt testa men det har liksom inte blivit av, så på tisdag får det ske med bravur!
För övrigt så har detta vart en bra dag, huvudvärken och illamåendet från gårdagen är som bortblåst! Jag har vart ute på en längre promenix med Wiggo, städat lägenheten och förberett sängen inför kvällens madrassbyte! Jag och J ska skaffa två andra madrasser, keampeflott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0