4 november

Dagens planering var att en gång för alla sätta programmet till spinningen. Vad som egentligen skedde under dagen hade inte så mycket med det att göra, men däremot har jag fått lägenheten storstädad, vart ute på promenad med grabbarna, levt livet på gymmet, hämtat posten, handlat och fördrivit tid inne på Energy Fys. Snyggt!
Kan ju avslöja att jag gjorde finjusterningarna på spinningen på gymmet, så det är kirrat och klart:thumbup:

Jag är inne i den fas jag var i för ett år sedan igen. Gymmet. Gymmet, gymmet! Det är först nu som viljan finns, så detta tänker jag ta vara på. Nu eller aldrig!
Firade detta med att köpa nytt återhämtnings -gift ikväll, woho!:D
Nu ska magrutorna fram igen, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: emliscious

inspirerande bild!! =)

2010-11-04 @ 22:20:26
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0