Fullt upp hela dan.

Fick en riktig skogshuggar -frukost framdukat på bordet idag; Müsli med en masssa russin, långfil, grovt bröd med kalkonpålägg, tomat och gurka, kokt ägg, inlagd sill (MmMM!!), apelsinjuice, clementiner och kaffe förstås. Fyller jag år? Firas något speciellt? Nej, en rejäll frulle till en rejäll tjej bara;) Nu står jag mej hela dan! ..Ialla fall fram till lunch.
En bra start på en fullproppad dag, och fullproppad vecka..

Till kvällen blir det ju Indoor Walking -premiär för min del. Några av oss instruktörer ska åka och testa på detta, förhoppningsvis kanske vi till och med tar med oss detta till anläggningen! Eftersom jag gärna förespråkar träning som sliter så lite som möjligt på kroppen, så hoppas jag verkligen på detta konceptet! Ja, spännande helt enkelt:)

Recension och (förhoppningsvis) bilder kommer senare ikväll eller under morgondagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0