29 oktober.

Jag sprang igår. Jag drog på mej nya löparjackan ifrån Swedemount, på med mössan och kopplade in min Wildfire; Här ska springas!
Jerry frågade mej tidigare idag vad jag hade för mål med löpningen ikväll. Att sluta springa före jag får ont, fick han som svar.
När jag kom ut i höstmörkret och insåg hur mörkt det var, hur det blåste så löven flög hejvilt och temperaturen gav mej någon sorts melankolisk rysning i kroppen; Jag älskar det här! Jag värmde upp i ca 10 min, det får räcka, nu ville jag iväg!
Jag sprang på i en ganska maklig takt, och koncentrerade mej på att faktiskt bryta så fort jag fick känningar i benet.
När jag efter 20 min (då var smärtan i knät absolut) saktade in, så log jag för mej själv; Nu har jag sprungit in min höst, nu har jag inte missat den!:thumbup:

Kommentarer
Postat av: Myggan

Snyggaste bruden i långa landet falukorv ;D

2010-10-29 @ 06:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0