2 september

När något går bra, då går det mesta bra. Såväl som med träningen, som med det som sker runt om varje dag; livet.
Jobbet går bättre och bättre plus att jag visar framfötterna och har fått fler ansvarsområden, vilket innebär mer jobb för mej, likey likey!:thumbup: Mer jobb innebär väldigt långa arbetsdagar, vilket träningen får lida av.

Men jag mår bra. Faktiskt. Självklart kanar även jag ner i små dalar då och då, men jag har gjort mina dips, så hålorna är inget jag inte kan ta mej ur på nolltid!;), men i det stora hela så känns det som om allt just nu håller på att lösa upp sej. Fixas. Framtiden gör sej redo. Är det så?
Inom en månad har jag och min minifamilj en ny, mysig lägenhet att göra oss hemma i. Jag längtar så oerhört!

Dessutom, på lördag ska jag ääntligen slinga håret igen!! Utväxten är ful som stryk nu så tofs är det enda jag kan ha , ungefär! :thumbdown:

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Vad härligt med flytt :) Själv flyttade jag till ny lägenhet i tisdags. Dock är det första dagen jag är i den idag :)

2010-09-02 @ 13:54:12
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0