27 september.

Idag har packningen inför flytten börjat, på fredag smäller det! Jag började såklart att packa ner mina älskade böcker i lådorna, som den boknörd jag är. Jag älskar mina böcker, närhelst jag känner att min egen tillvaro känns för verklig så sluter jag in mej i mej själv tillsammans med en bra bok.
Detta, eller ett hårt spinningpass sätter igång livet igen:thumbup:

J frågade om jag skulle med till gymmet idag, men jag känner mej fortfarande inte helt återställd efter lördagens 3milare. Jag fegar hellre och tar det lugnt en dag extra, och ger järnet när jag känner att jag är 100% laddad igen.

Smörjde precis med V, nu blir det lite dator och eBay innan jag ska slänga mej över disken. Tråkinlägg;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Svar: Jag med! Så himlans fint och man kan ha de till både fest och vardag. I hear you, mer sånt blir det!

Åh, samma här, är en riktig boknörd... När jag flyttade för typ en månad sen kunde jag inte göra mig av med typ någon bok alls haha. Alla står prydligt uppställda i min lägenhet nu :)

2010-09-27 @ 20:22:25
URL: http://fyndigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0