28 september.

Ååhhh!! Jag kan inte sluta tänka på att faktiskt bestiga Kebnekaise! Så gott som hela kvällen igår, så satt jag och läste om andras expeditioner, vandringar och turer upp till toppen av berget. Tänk vilken känsla att stå där, på toppen. Åh, min mage pirrar av bara tanken! Hur som, det blir inte av förren nästa sommar och innan dess har jag ett par saker att ta mej igenom.

foto; utsidan.se



VasaLoppet till exempel.
Vad behöver jag bli bättre på där? Starkare mage, rygg och axlar är en självklarhet. Och kanske det viktigaste av allt; jag behöver få in tekniken med skidor och stavar.
Så fort snön börjar falla så ska jag börja samla skidtimmar i spåret. Detta kan bara bli bra, eller vad?:)

Kommentarer
Postat av: Visan

Wow va häftigt! När ska du bestiga det? :)

2010-09-28 @ 09:54:40
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Johan

Ja jag skulle vilja bestiga Kebnekaise men har inte funnit någon vandrarkamrat än. Så jag får se när man kan få komma dit. Ja du verkar vara en rätt så sprallig tjej hehe

2010-10-17 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0