Paus i packningen!

Skallen snurrar av alla checklistor, kläder och startlappar som absolut inte får glömmas att tas med. Det är just sånna där saker som jag brukar glömma. När jag åker iväg ligger oftast "det viktigaste" kvar hemma på köksbordet. Thats me.
Och om det är jag, så är det defenetivt Jerry! Därför har jag skrivit en egen checklista till honom att gå efter när han ska packa ner sina saker i eftermiddag. För jag tänker inte vända bilen när vi väl åkt iväg!;)

Nepp, nu ska jag dricka i mej kaffet och ut på en snabb prommis med Wiggobus innan jag kör iväg honom till hundvakten.

Laddar inför lördagen med kaffe och Volbeat!:thumbup:


Favoritmaten; Blodpudding med rårörda lingon, gaahh! Jag dör så gott det är!!:D

Kommentarer
Postat av: Jerry

Okej Määry, ska inte glömma startlapparna igen ;)

2010-09-24 @ 05:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0