7 september.

Idag känns det bättre. Inte fysiskt, men däremot psykiskt. Jag har världens bästa pojkvän som stöttar mej, och som jag verkligen inte vill vara utan.
Äsh nog om det, idag ska jag ta mej ut. Måste köpa två krukor till blommorna jag fick av J´s mormor i helgen, två små svärmorstungor.

Förutom det så är det tvätt och städ som gäller idag, och sova. Jag är totalt utmattad nu för tiden. Så eftermiddagarna går ut på att powernapa. Passar på att drömma om lägenheten som vi snart flyttar in i!
Men det går i alla fall framåt!:thumbup:



Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Fin och inspirerande blogg!

Ha en bra dag!

Kram

2010-09-08 @ 10:38:56
URL: http://almatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0