You can fight without ever winning,

..but never ever, win without a fight.


En sådan dag, bra och dålig. Mest dålig då jag orsakat oreda på jobbet, fyy... Mår dåligt bara av att tänka på det. Bortbort. Eller nej, inte bort. Ta in, lär dej och gör det till en erfarenhet. Så.

Bra dag, med tanke på att allt löste sej. Så, nu släpper vi det.


Nu tänker vi på annat, jag har många gånger undrat över hur folk gör för att se så sjukt fräsha ut på gymmet, efter ett pass eller under tiden de utför kardion, pushen eller vad det nu är de tränar. De tar i, många blundar och tänker bort för att uthärda. Men ser ändå galet snygga ut efteråt! Whats the secret!!?

Jag går in, svettas som en gris, och går sedan iväg med håret åt alla håll, blöt och äcklig av svett och en nuna röd som en tomat.

När det gör ont gör jag grimaser och uttryck som om jag håller på att dö, stolthet eller mänsklighet eller vad det nu är, lägger jag utanför dörren vid gymmet. Hämtar den när jag går ut istället.

Så, hur sjutton gör ni?!

Världens gooaste mellis; granatäpple och kvarg..!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 14:26:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0