Om ett år eller två kommer det här va över.

Idag har jag gjort något jag trodde att jag aldrig skulle göra igen; Färga håret med hårfärg köpt från affärn! Jag har haft färgpaketet här hemma i över två veckor utan att ta till modet och sätta igång, färga i utväxten! Men så idag fick det vara nog, bära eller brista! ..Eller nejjj, brista får det inte göra!
jag drog hem till Jessica som fick slinga det åt mej, för så länge det inte är jag som färgar och det går åt skogen, så kan jag ju skylla på någon annan!;)
Men ni ska veta att resultatet blev jättebra! Jag tvekade över hur många slingor som skulle tas ifall det blev knallgult (brr) men det blev precis som jag ville, vit/silverfärgat!:thumbup: Så nästa gång (japp, det blir en nästa gång!) så ska jag i med fler slingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0