Strength is nothing more than how well you work your way through pain.

Om jag hinner blogga innan det bär iväg här, jajjemän!
Har precis tryckt i mej frukost, blev en rejäl en med dubbla portioner kesogröt, huungrig som bara den vart jag idag.

Igår blev det både styrka och cardio samma dag, när hände det senast? Styrkan i form av Body Pump dagen till ära, kändes kanonbra! Jag fick verkligen kontakt i musklerna, en härlig seger i sej!:) Däremot kändes det i hela kroppen på cardion hur illa min kropp tog med sej av det dåliga matintaget.
Efter bara 15 minuter Indoor Walking så började jag frysa, och orkade inte hålla takten som vanligt. När man ser svarta fläckar på ögonhinnan, kanske det är dags att ta det lugnare. Hur som, ett fruktansvärt tungt pass rent psykiskt tack vare dålig kosthållning och halvbra dagsform, plus att jag tror verkligen ledaren ville ta död på oss som var där, haha!=P

Något jag måste jobba mer med, både på IW som styrkan, är hållningen. Jag är relativt ny på IW, så där kan jag bara bli bättre. Man skulle haft en spegel bredvid sej hela tiden, så man får lite perspektiv på hållningen :)

Shortsen jag användt ett par gånger nu det sista, tillhör J. De är toksköna, om än något stora ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0