So it beginns.

Tänk att en blogg kan innehålla så många minnen, känslor och tankar.
Hela min tidigare blogg är en sida full med, för mej, olika känslostormar i alla dess former!
Somliga glada och jag blir varm i hela kroppen av att tänka tillbaka och le åt dessa stunder.
Men även minnen och tankar som jag får kalla rysningar av.
Minnen som fortfarande får hjärtan att dras i kallt grus.

Jag vill skaka av mej dessa känslor.

Jag ser detta som en nystart i livet. En ny och bättre början på ett liv som redan har blivit kantstött och ihoplappat flera gånger.
Men jag tror att det som inte dödar, det härdar.
..Och som sagt, en ny, bättre och starkare (emotionellt) Marie behöver även en ny blogg.

Namnet RockSpots tycker jag passar utmärkt till bloggen!
Musiken är något som ligger mej varmt om hjärtat, och framförallt rock ´n roll ifrån "gamla goda åttitalet"! =] Herre Gud, jag låter som pappa!*skratt*
Och RockSpots av den anledningen att det ändå bara är delar av mej som jag skriver om på bloggen.
 Mitt livs fläckar som speglar av sej i form av bokstäver på en blogg.

All yours!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0