Gog morgon god morgon!

..Vem ere jag tjötar me?!

Jäjä, sitter i sängen och väntar på att komma in på badrummet. J har ockuperat sej där inne och dushar och Gud vette allt han donar med, haha=P Det bli en ensam dush idag, kvinnliga hormoner, ni vet? ;)
Igåår när jag och J kom hem ifrån Vallåkra så hade J´s pappi (jag brukar kalla han för min xtrapappa;) )köpt en traktor så jag och J körde runt med den en stund, bamsekul haha!!=P
Jag var riktigt duktig på att köra :)

Anyway.. På tal om kvinnliga hormoner.. Jag ska ringa till barnmorskan i veckan med, måste måste måste komma ihåg det! Därför är det ju kanon att skirva det på bloggen, så man minns de :)
I veckan kommer jag att ha fullt upp, ska köra hem det sista i lägenheten och förhoppningsvis så hinner jag även att få ut lite saker i mitt och J´s rum, då vi ska tapetsera om här, ska bli såååå gott med nya tapeter! Verkligen!

Btw.. Det här med att bygga en kattgård till min Jullebulle här hemma i Bokenäs, det var inte alls så omöjligt att övertala J som jag trodde, om att få tillåtelse till att bygga en :) Så här händer det grejjer! =D

Seeya! :)

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej! jag hde nog den i 45 minuter, som det stod på förpackningen =)

2009-08-17 @ 14:31:12
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0