Morgon :)

Regn. Regn, regn, reegn!! Just nu så regnar det på gott och ont. Jag vill att det ska sluta regna så att jag kan dra ut och fortsätta med kattgården, samtidigt som det gärna får fortsätta att regna då det är så in i nordens myysigt!
Tänk lixom, det blir ju automatiskt mörkare ute och då tänder man en massa värmeljus i huset och bara smyger omkring här inne och myyser.. Mmm!!!
Tror dock att jag måste köpa nya värmeljus dock, men jag och Jess planerar en tripp till Ikea i slutet av månaden, så det är ingen big deal! ;)

Min trötthet verkar ha gått över också. Gott! Det var ju ett tag som jag verkligen inte orkade att göra någonting, jag sov det mesta och var verkligen slö när jag väl var uppe.
Men ah, det verkar ju ha försvunnit, som tur är. Värre är att jag har fått ont i halsen istället =S Men i och med att tröttheten försvunnit så är det nog ingen större förkyling på g, hoppas ja, haha!=P

Babe hade köpt honungsmelon till mej igår, som jag käkade på på kvällen. Bamsegott!! Jag älskar frukt, speciellt meloner, druvor, clementiner, mango.. alltså massa med exotiska frukter, MUMS!!
Nu, gott folk, eller vilka ni nu är som läser.. SÅ ska jag slänga mej huvudstupa in i dushen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0