Torsdag.

Sitter man mitt i natten och bloggar.. Men kan man inte sova, så kan man faktiskt inte sova!=(
Babe nannar så sött i sängen bakom mej, vill inte väcka honom eftersom han ska upp tidigt imorrn.
Altandörren är öppen och regnet droppar ner, jag kan höra åskan i bakgrunden. Kanske ska den hit och hälsa på? Jag tycker om åska, det är mysigt. Fast inte när man är själv då såklart=S Utan när man kan krypa in i J´s varma och trygga famn och känna hans armar om mej, då, är allt okey och inget kan hända<3

Vi var ute med båten i Lysekil ikväll igen, hur mysigt ääär det inte då?!=P Igår när vi hade kommit iland med båten så kommer båtens första ägare och pratade med oss. Båten är lixom en 81 år gammal, specialtillverkad liten sillbåt, haha=P Kul med lite historia :)
Anyway.. Så galet kär som jag är i den båten, det finns inte! :)

Detta gjorde vi innan vi åkte till Lysekil; Knöt knutar och förberedde inför kräftfiske:)


Hej hej! =D


Passar på att visa dom omtalade bilderna, haha!=P



Kommentarer
Postat av: Anonym

där du :P

snygg!!

2009-08-21 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0