091222

Hej hej hallåååå i snöstormen!
Fy 17 vilken dag! Har handlat julklappar non stop, men härligt att det mesta är gjort! Jag är ju typen som handlar allt dagen före, men i år är det ändring på det, keampegrräjt!;)
Anyway, träningen sket sej idag..=/ Efter att ha ätit något olämpligt så hade jag världens magknip och hoppade över träningen. Givetvis gick det över när jag kom hem igen, gah!

Jag ska passa på att slänga in en sista önskelista!(=

L'Oréal -serien; Absolute Hair Repair, eftersom mitt snart är slut och att mitt hår behöver det!=S

Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Sv: tack så jätte mycket ;)

2009-12-23 @ 01:45:43
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: don johan

haha söta önskelistor du har majsan=P

2009-12-23 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0