Hjälp, jag döör!!

Ja, det är saaant..=( Jag har en träningsvärk som inte är av denna värld!!! Jag joggade i förrgår, och stretchade inte efteråt, vilket är J´s fler!;)
När jag joggade igår så försvann anska mycket av värken, men nu är den tillbaka tuusen gånger värre!=(
Jag kan knappt röra mej, seriöst den värsta träningsvärk jag haft evver!!

Saxxat ifrån Wikipedia;
"Träningsvärk eller fördröjd muskelvärk, en. förkortning DOMS, är den smärta i musklerna som ofta framträder 24-72 timmar efter fysiskt arbete och generellt går bort inom 2-3 dygn"

Jaha, och det är inte som tydligast nu då?! Rädda mej ifrån denna dagen, någon!!!!!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

skiit söt bild :p



minns du den här gamla godingen med jimmy jansson? (= http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/jimmy-jansson-jag-brukar-ha-tur.html#comment

2009-07-29 @ 20:04:32
Postat av: Lana

HAHAHA ÄLSKAR BILDEN<3

2009-07-30 @ 19:40:36
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0