Söndag.

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen; De mest bortkastade av dagar är en dag utan skratt!
Och fy sjutton vad jag har skrattat idag! =D
Jag älskar mitt liv och allt som finns med i det! Jag vill leva om mitt liv igen och igen och igen.. Ahh, ni fattar ;)

Är dock ganska trött, blev inte mycket sömn inatt. Vet inte  hur jag ska beskriva nattens äventyr riktigt, men säger jag inget så har jag inget sagt ;) Två timmar sov jag innan det var dags att upp och jobba. Gick väldigt bra ändå:)
Jobbade mina 8 timmar, sedan raka vägen in till stan till min Jerry!!<3<3
Vi har grillat korv och myst vid havet, älskart!!
Jag håller föresten på att gå in mina nya löparskor, ska gå med dom imorgon också, sedan måste de väl vara tillräckligt ingådda för att kunna springas med en bit??

All yours.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0