The weekend!

En bra grej hade ju vart att sammanfatta helgen, men det blir att skriva såå mycket och det är jag way för trött för.
Kan ju skriva att midsommar var grym. Cruisingen i Lysekil var grym. Jag skrattade så att jag fick ont i magen, damn asså!!=P

Midsommar firade jag och Jerry tillsammans naturligtvis, vi var med hans pappa och Marielle. Hela midsommar var en otroligt snurrig dag, jag råkade få med mej två stycken 2-liters dricka ur affären utan att betala (jaa, det var faktiskt inte meningen..), vi åkta fram och tillbaka till affären hela tre gånger och till kiosken två gånger innan vi var nöjda med vad vi hade, hahaha!!

Det var mysigt att sitta i Bokenäs under midsommarkvällen. Jag bara trivs såå himla bra där! Jerry har världens underbaraste familj som behandlar mej som en i familjen, som om vi känt varann i 100 år, MINST!! och inte i bara 2 månader ungefär, som vi egentligen har gjort;)
Både Jerry och pappa Björn hjälper mej med bilen, och båda är grymt duktiga. Och jag börjar tro på Jerry när han sa att "om det är nån som ska få ordning på din bil så är det pappa!"  =D

Crusingen ja.. Först skulle vi dit, sen inte.. Sen skulle vi dit. Till sist knackade Mr. Viktor på dörren och frågade om vi skulle med. JAA!!!!!!!!!!!!!!!!=D Jag gav han lite frisörtips på hur man fick upp volymen på håret, jag tror han åkte hem senare och tjuvtränade;)
Jaja, mys som bara den var det att vandra runt i Lysekil, prata med folk man inte träffat på 100år, bli ignorerad av folk man trodde kände, skapa nya kompiskretsar.. Ja, kvällen gav mycket;)
Det bästa av allt var att min Jerry var med mej, älskar dej såå mycket babe!!

Äääsh.. Slänger ut lite bilder istället, orkar inte skriva mer!

Här är tårtan som jag och Marielle gjorde, svårt med tanke på att Jerry hjälpte till genom att äta upp ingredienserna!



Det blev tyvärr inga bilder på bilarna, är på folket i Lysekil..
Ahh.. förutom en bild på domma två, haha=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0