Lite ovesäntligt nattprat.

Denna dagen flöt på snabbt som bara den!
Knappt jag hann snubbla ut ur dushen i morse innan jag snart ska falla ner i min säng ikväll igen.
Min varma, sköna, säng.. Min varma sköna säng med det mest underbaraste prassliga tjocka täcket!
Som för tillfället inte ens ser välkomnande ut, för Jerry ligger inte där =(

(Jag tycker fortfarande att det är dålig stil av J att bara åka iväg på jobb när det finns såå mycket annat att göra på dagarna, mysa å sånt! Jag ska ligga på hans kudde inatt och andas in hela hans lukt i mej. Wanna breathe you in!!!! Höhö, härligt om jag dregglar samtidigt!)

Nepp, nu ska jag spana in lite bloggar, och faktiskt upptäcka att resten av världen existerar trots att jag förbannat att den funnits, såå många gånger!
Nej, jag är faktiskt en människa som älskar livet.
Och livet älskar mej!=D


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: vad skönt att du förstår :D

2009-05-05 @ 07:26:15
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: eller hur :S

det sker ju inte bara en gång, utan det sker rätt ofta för mig :S

godmorgon! :D

2009-05-05 @ 07:58:04
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0