Sweet home.

Varför är det alltid en speciell känsla att få komma hem till mamma?
Jag har inte vart hemma på några veckor nu, och det sprider sej en varm känsla i magen när man tänker på bara ordet "mamma".

Klart att man någonstans, innerst inne, vet att vad som än händer i ens liv, så finns alltid mamma där! Då kan man sitta i hennes knä som man gjorde som liten, och höra henne viska ord som att "allt kommer att bli bra igen" och "strunta i vad folk säger, du är perfekt!".

Vad passar då inte bättre än just denna låten?
Så vacker.
Så sann.



Jag ska stanna där tills på lördag, och till kvällen ska jag hem till stan igen och partaja med Jess =]

Läängtar!!
Denna bilden är ifrån vintras, och jag har väl egentligen
ingen aning om vad för färg jag har i håret!!=P
En salig blanding av en massa slingor, skulle jag tro! ;)
Resultatet blev sandfärgat!*Skratt*


Kommentarer
Postat av: vesna

så söta ni e..

2009-05-31 @ 16:56:56
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0